Külföldi utazásunk sarkalatos pontja lehet az amúgy végtelenül egyszerűnek tűnő autóbérlés, de nem minden az, aminek látszik! A weben található rent a car oldalakon pikk-pakk kinézhetjük, lefoglalhatjuk álmaink autóját, a helyszínen viszont senki ne lepődjön meg, ha pofára esik! Ugyanis utazásunk előtt megkereséssel éltünk a Centauro rent a car felé, hogy ezeket a bökkenőket elkerüljük és a teljes körű biztosítással mindent kivédjünk. A körültekintő előkészület és a sajtósok segítsége az alábbi problémát nem oldotta meg, sőt a helyszínen a kollégák hátat fordítottak, a központi sajtós pedig válaszra sem méltatott! Nézzük is meg, hogy bánnak a magyar turistával!
Spanyolország>>>, Olaszország>>>, Portugália>>> és Görögország>>> legnépszerűbb turisztikai célpontjain is megtalálható Centauro Rent a Car oldalán egyszerűen elolvadunk már a fő céljaiktól is, miszerint ügyfeleik elégedettek legyenek autóbérlésükkel, a jövőben is élvezhessék szolgáltatásaikat és olcsó autóbérlési ajánlataikat. A Centauronál több mint 50 éve alkalmazkodnak ügyfeleik mobilitási preferenciáihoz. Legfontosabb prioritásuk a vezetési élmény javítása, ezért folyamatosan keresik az új lehetőségeket, amelyek minden igényt kielégítenek. Tessék felébredni, mert ezért külön kollégát fizettek, hogy ilyen szépen leírta, a valóság pedig most következik!
forrás: Google maps
A legtöbb autóbérlő cég nem a repülőtereken működik és tárolja az autóit költségtakarékossági szempontból. A Centauro azonban Madeirán egy meredek hegyoldalban székel, ahol külön mutatvány kiállni az autóval az utcára, a megfordulásról nem is beszélve, ha valaki nem csillagos ötös ipszilon fordulásból egy fullra megdőlt autóban. Gyönyörűen alakult az autós kirándulás, még vízesés alatt le is lehetett mosni az autót, délutánra viszont nem a hideg zuhany jött, hanem december közepén a szubtrópusi napsütés és kiderült, hogy a légkondicionáló nem működik! Ki tudja, lehet, hogy az egyébként új autóba nem is rendeltek?! Az asszisztenciájuknál lehetne még most is próbálkozni, de senki nem vette fel!
illusztráció forrása: foursquare.com
Az autó visszavételénél egy iskolából éppen kiröpült kislány jelent meg, aki egyből belekötött az autón lévő karcolásba. Az autó átvételénél ugyanis látványosan nem foglalkoztak semmivel, csak odaadták a kulcsot, korábbi autóbérlési tapasztalatok után viszont részletes felvételt készítettünk az autóról, annak ellenére, hogy azzal a teljes körű biztosítás után nem is kellett volna foglalkozni. Ez a dupla aduász így igen hatásosnak tűnt! A légkondi probléma megemlítésével a kollegina nem igazán tudott semmit sem kezdeni, így lefáradtunk az irodába, ahol látványosan hátat fordítottak és egy papírt sem voltak hajlandóak adni. A Centauro központot az eset után megkerestük, de megalázóan a hallgatásba menekültek…
A Centauro Rent a Car kiemelt figyelmet fordít a felhasználók megjegyzéseire, hogy folyamatosan javíthassák autókölcsönző szolgáltatásunk ár-érték arányát. Véleményeik vélhetően egy picit cenzúrázottak lehettek, mivel szinte kivétel nélkül elolvadtak a szolgáltatást igénybe vevők, a Google vélemények között azonban kézzelfoghatóbb volt a valóság:
„…de folyamatosan olvasom a véleményeket arról, hogy az emberek sokáig várnak az autó átvételére, remélhetőleg ez a megjegyzés egy menedzserhez megy át, aki be tudna vezetni néhány változtatást a szolgáltatásban.” /forrás: centauro.net/
„Aztán nincs tábla a transzferre, így azt hittük, hogy eltévedtünk, de nem, kevesebb, mint 10 perccel később megjelent a busz.” /forrás: centauro.net/
„Nagyon gyenge… De az általunk bérelt Opel Corsa nagyon rossz állapotban volt, néhány szőnyeg és alkatrész hiányzott a csomagtartóból. Az egész autón horpadások, és néhány karc.” /forrás: google/
„Miután megérkeztünk a kölcsönző céghez az alkalmazott kezdettől fogva nagyon durva volt, és megpróbált meggyőzni minket, hogy fizessük ki az autóbérlés árának háromszorosát. Az alkalmazott még durvább lett, miután nem voltam hajlandó adni 70 eurót.” /forrás: google/
„Nagyon gyenge. Egyáltalán nem ajánlom.” /forrás: google/
„A szolgáltatás nagyon közel áll a biztosítási csaláshoz!” /forrás: google/
„Legyen óvatos ezzel az ügynökséggel! Kerülje el ezt a társaságot!” /forrás: google/
A cég Magatartási Kódexe a vállalat valamennyi dolgozója számára rögzíti az értékeket, amelyeket a vállalat elvár minden egyes alkalmazottjának magatartásánál. Leírja, hogy feddhetetlenül, tisztelettel, udvariasan és jóhiszeműen lépnek fel a kollégák és a társadalom irányába, kivéve a részüket a vállalat jó hírnevének védelmében. A meg nem felelést a társaság korrigálja és minden esetben megteszi az általa megfelelőnek ítélt intézkedéseket, ideértve a fegyelmi intézkedéseket is.
A Centauro hallgatása után, a cikk megjelenésével párhuzamosan kérdést intéztünk a cég tulajdonosához, a Mutua Madrileña Grouphoz. A válaszuk amint megérkezik, közzétesszük, addig a Madeiráról szóló I. részt és a többi portugál látnivalót itt találod meg >>>
Ha tetszett a cikk, klikkelj a jobb felső sarokban lévő KÖVETÉS gombra vagy kövesd az Utazás Európába facebook oldalát:
További extra fotókért klikkelj ide: